Sper să fie de interes semnalarea unui asemenea site si anume: CartiDownload.ro. Şi am să încep cu aspectul puţin mai neplăcut: pentru a descărca o carte trebuie să vă identificaţi pe sit. Da, veţi observa că există previzualizări pentru cărţi – ceea ce e excelent – iar “ambalajul” Scribd pentru previzualizare include buton de Download, dar, când nu e dezactivat, acest buton nu e mereu eficient.

imagine
De ce? Aici fac o paranteză – relevantă! – legată de Scribd. De câteva săptămâni, poate o lună două (cel puţin atunci am sesizat eu) Scribd face o treabă nesimţită: dacă vrei să descarci un material te pune fie să plăteşti, fie să publici ceva din ce ai tu. Într-o astfel de situaţie de urgenţă – îmi trebuia imediat un material de acolo – am publicat un PDF de doi lei. Bravo, Scribd, aşa îţi vei atrage documente de calitate. Nu am cuvinte să descriu supărarea mea pe Scribd, dar subiectul aici este CartiDownload.ro. După cum se vede parţial în captură, cărţile sunt separate pe limba română şi pe limba engleză, apoi pe diverse categorii, de la artă la limbi străine, de la religie la tehnologie. Puteţi găsi mai rapid o carte folosind căsuţa pentru căutări. În rest nu sunt multe de spus: găsiţi cartea şi… încercaţi să o descărcaţi… Scribd vă va pune beţe în roate.
imagine
Articol preluat de pe CNET.ro

0 comentarii

Trimiteți un comentariu